Beszámoló, tripla túra 3. nap

Böjti Tripla túránk harmadik, egyben utolsó napjának késő tavaszi, meleg időben vágtunk neki.

Ismét népes sereg gyűlt össze a reggeli indulásnál. Az előző alkalomhoz hasonlóan a Jane Goodall tanösvényen át elérhető Vöröskő-vár (338 m) volt első állomásunk. Következő úti-célunkhoz az Újlaki-hegyhez (448 m) egyenletes kaptató vezetett fel. Sokaknak újdonságot hozott a Pesthidegkútra és a Pilisre nyíló lélegzetelállító kilátás. Rövid frissítő után ereszkedtünk le a már jól ismert Határ-nyereghez, ahonnan ezúttal a kék jelzést követve érkeztünk Hűvösvölgybe. Túránkat egy újabb frissítő pihenő (valamint Zászkaliczky Anna Eszter böjti elmélkedésének felolvasása) közbeiktatásával a hárshegyi Kaán Károly kilátóhoz (454 m) folytattuk. Ezúttal az időjárás nem hagyott cserben minket, megcsodálhattuk a nagyszerű panorámát.

Bár már mutatkoztak rajtunk a fáradtság jelei, kedvünket nem szegve haladtunk tovább a Szépjuhászné parkolóhoz. Új lendületet adott a csapatnak az itt elfogyasztott kávé, üdítő. A piros jelzést választva kb. félórás kaptató után érkeztünk kirándulásunk legmagasabb pontjához a jános-hegyi Erzsébet-kilátóhoz (527 m). Az elmaradhatatlan csúcscsoki elfogyasztása közben Pongrácz Gábor, Pápai Attila gyulai lelkész böjti gondolatait olvasta fel. A hegyről a zöld háromszög jelzést követve tekeregtünk vissza a Szépjuhásznéhoz, majd tovább a Hűvösvölgybe.

A kitűzött cél elérésének büszke tudatával, izomlázzal, és emlékezetes közösségi élményekkel tért haza a kedves kiránduló csapat.