Beszámoló, tripla túra 1. nap

Ragyogóan napsütéses, bár hűvös időjárás fogadott minket kirándulás-sorozatunk első napján, március 6-án.

A Széphalom Bevásárló központnál gyűlt össze a 9 fős csapat. Utunk első állomására a Kálvária-hegyre rövid de meredek kaptató után érkeztünk meg. Néhány perc pihenő után a Virágos-nyereg felé indultunk. Ezen a szakaszon különleges élményt nyújt (köszönhetően a kora tavaszi, még zöld lombkorona nélküli időszaknak) a kilátás Solymár, Üröm felé. A Virágos-nyergen található tisztáson gyűjtöttünk erőt a kirándulás legnehezebb etapjához, a Hármashatár-hegy megmászásához. Útközben megcsodálhattuk az ébredő természet első hóvirágait, kökörcsineit. A „csúcscsokik” és meleg italok elfogyasztása, valamint Rosta Izabella lelkésznő böjti elmélkedésének felolvasása után indultunk hazafelé, érintve a reptér közelében gyakoroló paplanernyősök népes táborát.

Várunk mindenkit szeretettel a sorozat 2. napján, március 20-án szombaton, ahol a jó társasággal két környékbeli hegycsúcs meghódítására  vállalkozunk.